Според теб инжектора пропуска газ ли? Защото колата има проблем основно на бензин. Като ми свърши газта нали пак карам на бензин и ако не съм заредил вечерта на другия ден без да има газ пак пали лесно, форсира се с тътени и като покарам и я загася след 10 минути върти по-дълго за да запали.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеКолеги, за импулсния датчик на коляновия вал какво ще кажете? Може ли като е загряла това трудно палене да идва от него?Last edited by Furious 155; d.m.y г., 17:22.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
А, има ли вариант да се подава искра не когато трябва и да има изгаряне във всмукателните колектори? Защото нещо такова ми се струва, че се получава. Искрата сякаш се подава, когато всмукателните клапани са отворени и се получават детонации в колкторите. Това не зависи ли от датчика на коляновия вал или бъркам?Last edited by gaiska; d.m.y г., 13:10.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Пак ще те попитам...тези детонации само на бензин ли са в смукателният колектор....?...ако е така....то вариантите са бедна горивна смес, износени разпределителни валове или проблем в смукателните клапани....доколкото разбирам казвам....но ти е време за доктор, преди да си гръмнал още някой колектор...
п.п..ако подава искра при отворени клапани....колата изобщо няма да работи....По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеА, има ли вариант да се подава искра не когато трябва и да има изгаряне във всмукателните колектори? Защото нещо такова ми се струва, че се получава. Искрата сякаш се подава, когато всмукателните клапани са отворени и се получават детонации в колкторите. Това не зависи ли от датчика на коляновия вал или бъркам?
След ден два обратното, включваш изключения а спираш другия да видиш резултата...
Подозирам че ще има разлика.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Привет
Първо да попитам дали е пробвано да се откачи акумулатора и да се покара после само на бенз 2-3 дни за да се види тогава каква е хавата,че това ми намирисва на много омазани бензинови адаптации (не питайте откъде знам)
Второ Дебиломера проверяван ли е какви стойности дава при празен ход и при 3 хил оборотаEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеПак ще те попитам...тези детонации само на бензин ли са в смукателният колектор....?...ако е така....то вариантите са бедна горивна смес, износени разпределителни валове или проблем в смукателните клапани....доколкото разбирам казвам....но ти е време за доктор, преди да си гръмнал още някой колектор...
п.п..ако подава искра при отворени клапани....колата изобщо няма да работи....
---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:42 ----------
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеМоже за идеята да хванеш и да изключиш единия комутатор еи така да видиш как е с 4 свещи само...
След ден два обратното, включваш изключения а спираш другия да видиш резултата...
Подозирам че ще има разлика.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеПривет
Първо да попитам дали е пробвано да се откачи акумулатора и да се покара после само на бенз 2-3 дни за да се види тогава каква е хавата,че това ми намирисва на много омазани бензинови адаптации (не питайте откъде знам)
Второ Дебиломера проверяван ли е какви стойности дава при празен ход и при 3 хил оборотаAlfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеСамо на бензин го прави. Ако е бедна сместа, от какво може да е? Иначе от три години съм по доктори и нищо.
---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:42 ----------
Извинявай, но не разбирам идеята. Искаш да кажеш, че ако е само с един включен комутатор ще разбера дали работи ли? И се съмняваш в комутатор ли?sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеПреди години имах проблем... Прекъсваше на моменти и тн. Установих че като изключа които и да е комутатор и остане на другия, машинарията работи чудесно! Смених Тогава какво ли не и се оправи проблема, но беше неиде във високото напрежение...Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеИскаш да кажеш, че на един комутатор работи по-добре? Това не значи ли, че работи само на 4 свещи? Въобще да карам само на един комутатор ли ми предлагаш?
Интересното беше, че когато изключа някои комутатор (или иначе казано остана на 4 свещи) проблемите изчезваха! Другото интересно беше че които и комутатор да изключа нещата се оправяха!
Смених в последствие свещи кабели комутатори и каквото има там и всичко се оправи. Свалените части ги раздадох и в другите коли си работят... Шантава работа с две думи.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
В резервоара рови ли се....?....още в началото на темата ти загатнах.......http://clubalfaromeo.com/forum/showp...07&postcount=6По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Не съм се ровил в резервоара, но сега при палене не пука, а просто пали по трудно, и то в един период между 10 минути и един час от спирането на двигателя. Преди този период и след него, колата си пали нормално. Резервоара ми е пълен над половината, ако това има значение де.
---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 10:13 ----------
Искам да попитам някой може ли да ми каже откъде да откача ламбда сондата? Би трябвало да има някаква връзка някъде.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
Comment